torstai 7. heinäkuuta 2011

Live World Premiere

moniko seurasi facebookista, tai youtubesta, harry potter ja kuoleman varjelukset osa 2 ensi-iltaa lontoon trafalgar squarella (olen itsekin käynyt siellä, mahtava paikka)? minä ainakin seurasin. vähän jälkijunassa tosin, mutta näin kaikkien puheet. olisin kyllä halunnut nähdä myös sisääntulon, mutta parempi puhe-osuuskin, kuin ei mitään, eikös?

no asiaan. minä itkin! tunnustan, itkin!! taas iski todellisuus päälle kun dan, emma, rupert ja jo puheitaan pitivät, tämä on yhden aikakauden loppu. mutta onneksi, dania lainatakseni, kaikki ihmiset kantavat tarinaa mukanansa koko loppuelämänsä (vapaasti suomennettuna). ja kuten loistava j.k. rowling kyyneltensä lopasta soperteli, että tylypahka on avoinna kaikille sinne haluaville, ja että tarina elää niin kauan kuin joku haluaa sen kuulla. ja minä ainakin haluan!

en yhtään ihmettele, että emma ja jo murtuivat lopussa, todellisuus ilman harry potter -elokuvia koskee myös heitä. harmi, että jo vain vitsaili uusien potter-kirjojen kirjoittamisesta. minä, ja kaikki ne tuhannet fanit trafalgar squarella, olisivat varmasti halunneet jon puheiden olevan totta. toisaalta en ehkä haluaisi kuitenkaan lukea lisää harrystä, vaan ns. kakkossukupolvesta. mutta kirjaahan ei ehkä voisi nimetä yksittäisen potterin nimellä, heitähän on kolme! mutta toivottavasti jo EI kirjoita kelmeistä, sillä vaikka rakastankin kelmejä suunnattomasti ja jon kirjoja, niin haluaisin jotenkin pitää kelmien elämän erillään. jokaisen oman päänsä sisällä mietittäväksi.

olis muuten ollut hauska olla tuolla trafalgar squarella, mutta 1) se on lontoossa, 2) mä oon alaikäinen --> ei mahdollisuuksia lähteä, 3) mä en olis kestänyt siellä viittä kuutta päivää. propsit niille, jotka ovat jaksaneet olla siellä niin kauan. mä en olis selvinnyt, vaikka olisinkin kyllä halunnut edes yrittää. meinasin jo kirjoittaa, että seuraavan leffan kohdalla vois yrittää, mutta eihän sitä seuraavaa leffaa, eikä sen puoleen kirjaakaan, ole tulossa. snif. :'(

varaan kyllä nenäliinapaketin vikaan leffaan.

Ei kommentteja: