keskiviikko 6. heinäkuuta 2011

VIIKKO!!

oikeasti. yksi viikko. sitten kaikki on ohi. nipistäkää joku mua! henkilökohtaisesti mun on vieläkin hankala käsittää, että ens keskiviikon jälkeen ei ilmesty enää yhtään harry potter -elokuvaa! erityisen vaikeaa se on ymmärtää, koska kuten olen jo sanonut, potterit ovat olleet iso osa mun lapsuuttani. mitä, mä olin tokalle menossa, kun sain käsiini azkabanin vangin liekehtivän pikarin ja siitä se lähti. tosin en oo vieläkään päässyt selville siitä, miks iskä osti mulle ensimmäiseksi potter-kirjaksi sarjan neljännen osan? o.O mutta ihan sama, siitä mun potter-fanitus sitten lähti.

olen jo etukäteen fiilistellyt pottereita niillä tv-spoteilla, joita löytyy youtubesta, mutta ennen kaikkea mahtavan upeilla wrock-biiseillä.  ja myönnän itkeneeni monessa biisissä. mm. lupinin ja tonksin teddy-pojalle tehdyssä lullaby-biisissä (the remus lupins on bändi), sekä old enough to die -biisissä (by ministry of magic). oikeasti, ne ihmiset osaavat paitsi soittaa ja laulaa, niin tehdä potter-aiheisia biisejä!! totaalinen omg-tunne. tosin ihmettelen vain, miksi löysin wrockin vasta nyt. mutta pitäpä siitä, nyt olen ne löytänyt, ja olen täysin koukussa!

joo, mutta vikan leffan tunnelmiin. mä pelkään, että mä tartten sinne suuuuuren nenäliinapakkauksen. niin monta hienoa ihmistä kuitenkin kuolee. :'( toivottavasti ne ovat tehneet sen leffan hyvin! olin nimittäin hieman pettynyt tossa ekassa osassa mm. billin ja fleurin hääkohtaan (hitto, ne olivat jättäneet kaikkea tärkeää pois! mm. lemppari-weasleyni charlien ♥), ja mikä hiton lisäys se harryn ja hermionen tanssikohtaus oli?!?! o.O kerrotteko.... plus, että petyin siihen hirnyrkkikohtaan, harryn ois pitänyt selittää ronille sen, että ne ovat hermionen kanssa vain ja ainoastaan "sisaruksia"! no joo. mut uudessa leffassa pelkään jo etukäteen sitä harryn ja voldemortin hyppyä. siiiiis, kerrotteko mulle siitä? mä en oo vieläkään keksinyt mihin kohtaan se tulee, mistä ne hyppäävät, mut ennen kaikkea miksi hemmetissä se kohtaus on siinä leffassa?


odotan leffassa innolla mollyn ja bellatrixin taistelua ("NOT MY DAUGHTER, YOU BITCH!"). se on mun suosikkini, vaikka bella kuoleekin. okei, se on sille oikein, mutta bella on yks mun suosikkipahiksista, mutta ansaitsee rangaistuksen jo ihan vain senkin takia, että se tappoi siriuksen! mut onneks me nähdään siriuskin tuossa tokassa osassa. (: toivottavasti voldemort ei muuten pahasti huutele niitä NYYYYAAAA-huutojaan. ärsyttävää.... olin muuten ihan järkyttynyt, kun huispauskenttä tuhoutui siinä (jossain niistä monista tv-spoteista) taistelussa. aivan kamalaa, ja symbolista. tai siis huispauskentän tuho kuvaa potter-saagan loppumista.


tulen kyllä itkemään, ja mahdollisesti huutelemaan fiksuja juttuja, ton leffan aikana. (: mut enää viikko! ei vaan jaksa odottaa...

Ei kommentteja: