tiistai 5. heinäkuuta 2011

8 days...

jo oli aika kehittää joku HYVÄ blogi-idea. itseasiassa tää aihe on ollut, sanotaan kliseisesti, nenän edessä lähes kymmenen vuotta. niin kauan olen jo ollut harry potter -fani. okei, en itsensä harryn, mutta muut hahmot ovat aivan ihania! <3

otsikosta sen verran, että kaikkihan sen tietävät; harry potter ja kuolemanvarjelukset osa 2 tulee ensi-iltaan 13.7. ja siihen on 8 päivää! OMG!! järkyttävää, mä laitoin "omg"-sloganin omaan blogiini? wierd... no ihan sama. se kuvastaa mun reaktioani, sillä sen jälkeen ei tule enää yhtään harry potter -elokuvaa, ja yksi aikakausi mun elämässäni loppuu. enkä keksi mitään, millä voisin edes yrittää korvata potterin. niin suurta osaa se kuitenkin näyttelee mun elämässäni; mulla on julisteita (vähän, verrattuna moniin muihin ihmisiin, mutta kuitenkin), potter-legoja hurumykket, oma taikasauva, penaali, kansio (sellainen kunnon kansio, mut myös ns. koulukansio), pinssejä, avaimenperiä.... onko pakko jatkaa listaa, koska tajusitte varmasti mun pointtini. en ehkä kuulu niihin fanaattisimpiin faneihin, jotka menevät yönäytöksiin (mä oikeesti nukahtaisin niihin! ja se ei olis kivaa...) ja jonottavat lippuja ja kirjoja yötä myöten. meiltä ei myöskään niin vain lähdetä katsomaan ihania phelpsin veljeksiä helsinkiin, eikä ainakaan lontoossa esitettäviin näytöksiin. mutta kyllä mä pidän itseäni tosifanina. ainakin olen lukenut ne kirjat ENNEN elokuvien katsomista....

tiedättekö, mua on aina ketuttaneet ne "fanit", jotka ovat ainoastaan nähneet leffat, eikä niiden kanssa siten voi keskustella mistään potteriin (tai muuhun tällaiseen juttuun) liittyen, ettei niitä spoilattais. ei hyvät pojat sentään! ja potterin kohdalla juttu on vielä niin wanha, sillä kirjathan on tulleet jo jonkun viis vuotta sitten. turha valittaa spoilauksista, mitäs eivät ole lukeneet kirjoja. enkä mä edes ymmärrä miks joku EI lukis niitä kirjoja, koska leffoista on karsittu kaikkea ja ne eivät oo niin vaikuttavia kuin kirjat. plus, että juonessa pysyy paremmin mukana. tais olla puoliverisen prinssi filmatisointi, joka oli aika outo; tuskin oisin ymmärtänyt mitä tapahtuu ellen olis lukenut kirjaa jo kauan aikaa sitten Hyukniceltä. mutta ette voi sanoa, etteikö kuva olisi loistava! jos vain osais piirtää edes puoliksikaan noin hyvin.....

kuolemanvarjelusten 2. osaa odotellessa! ♥

Ei kommentteja: